Στα πλαίσια του ΣΕΠ (σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού)οι μαθητές των τμημάτων Γ1 και Γ2 του 7ου Γυμνασίου Τρικάλων επισκεφτήκαμε το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ( Τ.Ε.Φ.Α.Α.) Τρικάλων τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2015.
Διαβάστε περισσότερα: ΕΠΙΣΚΕΨΗ 7ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΟ Τ.Ε.Φ.Α.Α. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Την Τρίτη 12 Μαΐου 2015 στο αμφιθέατρο του σχολείου μας έγινε η παρουσίαση των προγραμμάτων που υλοποιήθηκαν στη διάρκεια της φετινής χρονιάς.Οι μαθητές της τρίτης τάξης εργάστηκαν σε δύο προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και σε δύο πολιτιστικά.
Συγκεκριμένα οι μαθητές του Γ3, που συμμετείχαν σε πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με θέμα « Ανανεώσιμες μορφές ενέργειας στον τόπο μας», μας ενημέρωσαν για τα οφέλη της χρήσης των ΑΠΕ στη χώρα μας. Με τη βοήθεια ενός ερωτηματολογίου που συμπληρώθηκε από το σύνολο των οικογενειών των μαθητών μας , κατέληξαν στο συμπέρασμα πως χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια για την ενημέρωση των πολιτών. Μετά τη συνέντευξη του Δημάρχου που δόθηκε σε ομάδα μαθητών, επισήμαναν τα λάθη που έγιναν σχετικά με τον τρόπο εφαρμογής των ΑΠΕ στη χώρα μας, ειδικά την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ σε αρδεύσιμες γεωργικές εκτάσεις και τέλος μας έδωσαν οδηγίες για τη σωστή αξιοποίηση των ανανεώσιμων μορφών ενέργειας στον τόπο μας.
Οι μαθητές του Γ1, που συμμετείχαν σε πολιτιστικό πρόγραμμα με θέμα «Βιοκλιματική αρχιτεκτονική», προσεγγίζοντας καλλιτεχνικά το θέμα μας επισήμαναν τα θετικά στοιχεία της συγκεκριμένης δόμησης από την αρχαιότητα ως σήμερα και στάθηκαν κυρίως στο γεγονός πως η βιοκλιματική αρχιτεκτονική σε συνδυασμό με τη αξιοποίηση των ΑΠΕ, στο βαθμό που η σύγχρονη τεχνολογία επιτρέπει, θεωρητικά θα μπορούσε να είναι η λύση σε πολλά σύγχρονα περιβαλλοντικά προβλήματα.
Οι μαθητές από το Γ2 ασχολήθηκαν σε πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με θέμα το «Ρατσισμό». Μας ενημέρωσαν λοιπόν αρχικά για όλα τα είδη ρατσισμού που συναντάμε στις μέρες μας και στη συνέχεια μέσα από προσεκτικά επιλεγμένα ποιήματα και βίντεο προσπάθησαν να μας ευαισθητοποιήσουν.
Στη διαφορετικότητα ήταν αφιερωμένο και το θέμα του πολιτιστικού προγράμματος με το οποίο ασχολήθηκαν οι μαθητές του Γ4. «Αντιρατσιστικά μηνύματα στην τέχνη» και οι μαθητές με τη βοήθεια αποσπασμάτων από την ταινία ?freedomwriters? μας έβαλαν σε έναν κόσμο με πολλές διαφορές φαινομενικά αλλά και βαθιές ομοιότητες. Μας προέτρεψαν να βρούμε τον εαυτό μας και να αποδεχτούμε τη διαφορετικότητα, την ιδιαιτερότητα και τη μοναδικότητα της προσωπικότητας μας μέσα από γνωστά τραγούδια, ελληνικά και ξένα.
Στα παραπάνω προγράμματα συντονιστές ήταν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου:
Βασιλική Μιχαήλ ΠΕ15, Ευαγγελία Συμεωνίδη ΠΕ08 και Γκούμας Δημήτριος ΠΕ07
Την ίδια μέρα είχαμε την ευκαιρία να θυμηθούμε στιγμές από το παρελθόν και το σήμερα μέσα από την παρουσίαση φωτογραφικού υλικού που επιμελήθηκε η υπογραφόμενη, αφιερωμένο στους μαθητές μας της τρίτης τάξης που ανοίγουν τα φτερά τους στο όνειρο.
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στον τόπο μας
Αντιρατσιστικά μηνύματα στην Τέχνη
Συνέντευξη του Δημάρχου στους μαθητές του 7ου Λυκείου Στα ουσιαστικά ζητήματα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ) και της βιοκλιματικής αρχιτεκτονικής, εστίασαν μαθητές από το 7ο Γυμνάσιο Τρικάλων, που π[ήραν συνέντευξη σήμερα το πρωί τον Δήμαρχο Τρικκαίων. Οι μαθητές ασχολούνται με περιβαλλοντικά προγράμματα, χωρισμένοι σε δύο ομάδες: η μία (από το Γ3 τμήμα) για τις ΑΠΕ στον τόπο μας, και η δεύτερη (Γ1 τμήμα) για τη Βιοκλιματική Αρχιτεκτονική. Με επικεφαλής τη συντονίστρια εκπαιδευτικό κ. Βασιλική Μιχαήλ ΠΕ15, οι μαθητές «ανέκριναν» τον κ. Δημήτρη Παπαστεργίου, για πλήθος θεμάτων που απασχολούν τον Δήμο, σε σχέση με τις ΑΠΕ και τις εφαρμογές της στα δημοτικά κτήρια, στην πόλη και σε κτηριακές εγκαταστάσεις. Ο Δήμαρχος, με παρόντες τους αντιδημάρχους κ. Βασιλένα Μητσιάδη (Παιδείας) και Χρυσόστομο Κυρίτση (Προγραμματισμού), απάντησε στις εξόχως μελετημένες ερωτήσεις των μαθητών και μαθητριών, καθιστώντας σαφές, ότι ο Δήμος επιδιώκει πλήρη αξιοποίηση των ΑΠΕ, της υπάρχουσας τεχνολογίας και των νομικών δυνατοτήτων, προκειμένου να βελτιώσει την οικονομική του κατάσταση, λειτουργώντας ευεργετικά στο περιβάλλον.