Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 12 Απριλίου με ιδιαίτερη επιτυχία και φέτος το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στο Μουσείο Τσιτσάνη, σε έναν καλαίσθητο χώρο με σαφείς αναφορές στην παράδοση και την ιστορία της πόλης.
Το Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας δίνει σε μαθητές/τριες τη δυνατότητα να παρουσιάσουν δημιουργίες που υλοποίησαν με χρήση ψηφιακής τεχνολογίας στα πλαίσια των σχολικών μαθημάτων τους. Κρίνοντας από την ποιότητα των έργων που παρουσιάστηκαν στο Φεστιβάλ, διαπιστώνει κανείς ότι οι μαθητές/τριες Δημοτικών σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων πέτυχαν να χρησιμοποιήσουν με ιδιαίτερη επιτυχία ένα μεγάλο πλήθος διαθέσιμων εργαλείων ψηφιακής τεχνολογίας, αξιοποιώντας τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους. Ιδιαίτερη σημασία έχει ότι σε αρκετές περιπτώσεις οι μαθητές και οι μαθήτριες πέτυχαν μέσα από τα έργα τους να υπερβούν τα όρια του γνωστικού αντικειμένου τους και να προσεγγίσουν ευαίσθητα κοινωνικά ζητήματα συμβάλλοντας στην ευαισθητοποίηση γύρω από αυτά.
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για όλους μας να αποκρυπτογραφούμε τα μηνύματα πίσω από τις εικόνες. Πίσω από τις τεχνικά άρτιες παρουσιάσεις και τα εντυπωσιακά ψηφιακά εργαλεία το κυρίαρχο μήνυμα είναι ένα: Οι μαθητές ζητούν ένα σχολείο φιλικό προς τη δημιουργικότητα και τη φαντασία. Ας μην το ξεχνάμε, δεν πρέπει να προσπαθούμε απλά να έχουμε παιδιά εκπαιδευμένα αλλά, παιδιά δημιουργικά και χαρούμενα.
Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας παρουσίασαν τις παρακάτω εργασίες:
Α’ τάξη: Δημιουργία συλλογής γελοιογραφιών ψηφιακής μορφής
(Ομάδα παρουσίασης: Ζάμπρα Αγγελική, Κοτούμπα Βασιλική, Μίσιου Φωτεινή, Μπεσλεμές Φώτης, Τσιάνα Ευθαλία)
Β’ Τάξη: Δημιουργία διαδραστικών παρουσιάσεων με το ThingLink για την Ακρόπολη Αθηνών και τις αρχαιότητες που βρέθηκαν στο μετρό Θεσσαλονίκης
(Ομάδα παρουσίασης: Γκαραγκάνης Αλέξανδρος, Καμινάρη Φιλαρέτη, Σακκομήτρος Νικόλαος)